Geoblog.pl    zjadarka    Podróże    Chorwacja 2014    Budapeszt - piękne miasto nie z tej epoki

Budapeszt - piękne miasto nie z tej epoki

Węgry
Węgry, Budapest

Wybaczcie, dziś będzie więcej zdjęć niż naszego pisania, Dzień był bardzo intensywny. Każdy kto był w Budapeszcie ten wie, że nie da sie go zwiedzić w jeden dzień, a jednak podjęliśmy wyzwanie. Łącznie przeszliśmy dziś ponad 20 km. Byliśmy wszędzie, gdzie zaplanowaliśmy. Po dogłębne zwiedzanie wybierzemy się tu jeszcze raz, bo warto tu wrócić. Budapeszt zrobił na nas bardzo pozytywne wrażenie. Teraz pora spać, ponieważ jutro 184 km nad Balaton. Muszę przyznać, że dzień bez motocykla i deszczu dobrze nam zrobił. :) Grzegorz ma zamiar się rozchorować ale odwiedziliśmy aptekę i zaopatrzyliśmy się w leki na karat i inne zarazy.
Klauduś, Budapeszt nocą jest specjalnie dla Ciebie.
POZDRAWIAMY!
PS. Mamy małego pecha jeżeli chodzi o mleko. Pierwszego dnia, na Słowacji, kupując mleko w rzeczywistości kupiliśmy odtłuszczony kefir, wczoraj postanowiliśmy kupić jogurt zamiast mleka, niestety smakował jak zepsuty. Dziś odlaleźliśmy jedyne słuszne mleko, zdjęcie poniżej. :)

klaudia
klaudia - 2014-08-28 08:00
Budapeszt nocą jest najcudowniejszy na swiecie. Jade znowu. Nie wiem kiedy, ale jade. A na ten moment ogarnia mnie zazdrosc :)
Btw. Paulina, nie wierze ze do bagazu zmiescilas jeszcze swoj kapelusik :D

tyt
tyt - 2014-08-29 10:14
Obracajcie zdjecia bo mi nie wygodnie monitor obracac...;]

PYQ
PYQ - 2014-08-29 19:57
Tyt, problem w tym że z wi fi ciężko a jak wrzucamy zdjęcia z telefonu to nie mamy możliwości ich obracania. Mnie też to denerwuje ale postaram się robić zdjęcia w poziomie lub wcześniej zgrywać je na komputer :) obiecuje, że będą w poziomie. Klauduś, kapelutek musiał się zmieścić, codziennie jest wymięty ale wystarczy trochę wody i można go dowolnie formować. :)